در زمانی از تاریخ به دنیا میآییم، در جامعه، کشور، فرهنگ، سیاست، اقتصاد و اعتقاداتی که ما نساخته ایم. نمیدانیم چه کسانی و چه محیطی شخصیت و کالبد روحی و جسمی ما را میسازند. اما همواره از ما میخواهند نقشی درست ایفا کنیم همان نقشی که آنها میخواهند و آنها درست میپندارند. نقش جنسیتی، مذهبی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی یا هنری و همه ش، حتی داشتن یا نداشتن نگاه انتقادی و تحلیلی به همه چیز به ما خواسته و ناخواسته اموزش داده میشد. و با تمام اینها باید نقشمان بی همتا هم باشد،!!!؟ انسانها این دسته های کلونی غیر همشکل، با تضاد ها، تفاوت ها و یا همسویی ها و تشابهات و البته فریب های با ساختار و هدفتی بشدت نزدیک به هم در سراسر کره خاکی متولد میشوند و زندگی میکنند و میمیرند. بی آنکه درباره تمام چیزی که بودند و هستند و میخواهند باشند، خود باشند، مگر میشود خود بود!
براستی ما انسانها چه چیزی در زندگی دیدیم و برای چه انسان دیگری را به این جهان فرا میخوانیم ! آیا در نهانمان میخواهیم آنها معادله و معمای زندگی و مرگ را برای ما کشف کنند آن هم با میراث همه جانبه ای که از قبل از تولد برایشان ساخته شده و ساخته ایم!؟
انسان تا ابد زیبا ست...ما را در سایت انسان تا ابد زیبا ست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 20