
در زمانی از تاریخ به دنیا میآییم، در جامعه، کشور، فرهنگ، سیاست، اقتصاد و اعتقاداتی که ما نساخته ایم. نمیدانیم چه کسانی و چه محیطی شخصیت و کالبد روحی و جسمی ما را میسازند. اما همواره از ما میخواهند نقشی درست ایفا کنیم همان نقشی که آنها میخواهند و آنها درست میپندارند. نقش جنسیتی، مذهبی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی یا هنری و همه ش، حتی داشتن یا نداشتن نگاه انتقادی و تحلیلی به همه چیز به ما خواسته و ناخواسته اموزش داده میشد. و با تمام اینها باید نقشمان بی همتا هم باشد،!!!؟ انسانه...
ادامه مطلب
xa0 من اگر جای خدا بودم هیچ نعمتی را از هیچ انسانی در زمین نمیگرفتم ، تمام انسان ها را xa0برخوردار میکردم . به انسانها چه در زمین و چه پس از مرگ رفاه و آسایش میدادم و به هیچ کس xa0وعده جهنم نمی دادم. و جلوی...
ادامه مطلب