انسان تا ابد زیبا ست

متن مرتبط با «بود» در سایت انسان تا ابد زیبا ست نوشته شده است

مگر میشود خود بود!

  • نیلوبلاگ

    در زمانی از تاریخ به دنیا میآییم، در جامعه، کشور، فرهنگ، سیاست، اقتصاد و اعتقاداتی که ما نساخته ایم. نمیدانیم چه کسانی و چه محیطی شخصیت و کالبد روحی و جسمی ما را میسازند. اما  همواره از ما میخواهند نقشی درست ایفا کنیم  همان نقشی که آنها میخواهند و آنها درست میپندارند. نقش جنسیتی، مذهبی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی یا هنری و همه ش، حتی داشتن یا نداشتن نگاه انتقادی و تحلیلی  به همه چیز به ما خواسته و ناخواسته اموزش داده میشد. و با تمام اینها باید نقشمان بی همتا هم باشد،!!!؟  انسانه...

    ادامه مطلب
  • من اگر جای خدا بودم...

  • نیلوبلاگ

    xa0 من اگر جای خدا بودم هیچ نعمتی را از هیچ انسانی در زمین نمیگرفتم ، تمام انسان ها را xa0برخوردار میکردم . به انسانها چه در زمین و چه پس از مرگ رفاه و آسایش میدادم و به هیچ کس xa0وعده جهنم نمی دادم. و جلوی...

    ادامه مطلب