
خود را میشناسم؟شگفت آور است وقتی میگویم نه! نه؟ آری سفری باید سفری از خود به خود برای رهایش خود سفری مشتاقانه و با تکاپو در مسیری روح نواز زیر بارش باران، زیر بارش نور به درون بنگر و رها کن خود را از هراس"بیخودی" بتاز به "درون" به اوج ، بتاز به راهِ پیشِ رو در هر کرانه امیدی ست جان فزا بتاز... حصان، برای رهاندن خویش از خویش سفری دوباره باید در راه رسیدن به خورشید ناپیدای درون ، نگاهی دوباره باید حصان بــنگر ، مشتاقانه بنگر بنگر که در هر ذره ای خورشید پنهان است ، ...
ادامه مطلب